lhk Jestřábi Prostějov
vítěz 2. ligy 2013/2014
Mareš: Chceme přilákat fanoušky zpátky.

Mareš: Chceme přilákat fanoušky zpátky.

Vojtěch Ošlejšek

Nová sezóna klepe na dveře, a tak je nejvyšší čas shrnout si změny, na kterých jsme pracovali v průběhu letní pauzy. Souhrn veškerých novinek vám v rozhovoru přináší náš marketingový manažer Michal Mareš.

Zimní stadion prošel v létě mnoha úpravami, jednou z nich je kompletní výměna sedaček…

Ano, to je jedna z věcí, které je určitě potřeba vyzdvihnout. Díky novým sedačkám našim fanouškům nabídneme při sledování zápasů mnohem větší komfort, a přispěly také k celkovému vzhledu stadionu. Z toho teď jde cítit velký krok kupředu, co se týče jeho modernizace. Kromě sedaček ještě úpravami projdou také chodby a kabiny pro samotné hráče. Za zprostředkování těchhle renovací vděčíme Statutárnímu městu Prostějov jako našemu hlavnímu partnerovi.

Esteticky jste sáhli i na ledovou plochu a mantinely, co vás k tomu vedlo?

K úpravě mantinelů a ledové plochy jsme se rozhodli v návaznosti na již zmíněné rekonstrukce. Šlo nám o to sjednotit barevné podklady jak mantinelů, tak ledové plochy do bíla. To se nám podařilo téměř dokonale, a to po domluvě s našimi sponzory, kteří nám vyšli vstříc, a dovolili nám jejich loga a značky prezentovat na čistě bílém podkladu. Různobarevné mantinely by totiž v novém interiéru zimního stadionu byly jako pěst na oko.

Jsou ale také změny, které pouze pohledem fanoušci nepoznají, i když jde o věci přímo spjaté s utkáním…

Nejsou patrné očima, ale ušima. Naše zápasy nyní z hlasatelny doprovází nové hlasy, které se tak starají o to, abyste před zápasem měli jasno třeba v tom, jak bude vypadat sestava obou celků. V režii mají také doprovodný program v průběhu přestávek. Jsou to mladí kluci a holky, ale v přípravě nás přesvědčili, že na to mají a věříme jim. Ladíme i playlist, který chceme naplno situovat do hokejového prostředí a zároveň našim soupeřům ukázat, na jakém stadionu se hraje. Další novinou je určitě talentovaná fotografka Markéta Křížová, o kterou jsme se hodně přetahovali a jsme rádi, že bude fotit hodně zápasů i u nás. (úsměv)

S příchodem nového loga stále častěji slýchám otázku, kde si lidi mohou oblečení nebo jiné věci s ním pořídit, jak je to tedy letos s fanshopem?

V těchto dnech finišujeme s dlouhými přípravami, které se pojí právě s fanshopem. Termínově to bylo složité, ale každým dnem bychom měli říct více. K obsahu fanshopu mohu zatím prozradit jen to, že se naši příznivci mají opravdu na co těšit a bude to v mnoha ohledech taky velký posun dopředu.

Dá se předpokládat, že dominantou většiny produktů z fanshopu bude nové logo klubu, je to tak?

Ne tak docela. Logo jako takové bude samozřejmě vévodit velké části nových věcí, které si fanoušci budou moci pořídit. Máme však v logomanuálu připraveno více jeho zjednodušených variant, které například některým kusům oblečení dodají opravdový šmrnc.

Když už jsme u toho designu, tak jak to vypadá s dresy na ligu?

Dresy představíme dnes večer a věřím, že budou fanoušci hodně koukat. Hodně jsme je zjednodušili, většina partnerů nám povolila loga v bílých/černých variantách a jsou opravdu povedené.

Kádr letos opět prošel velkými změnami, budou mít fanoušci nějakou možnost seznámit se s novými tvářemi klubu?

Je to tak, klub do letošní sezóny posílila řada nových tváří. S některými z nich se fanoušci budou moct potkat už dnes odpoledne, a to v restauraci U Chmelů, kde vám na vaše otázky odpoví spolu se zástupci z realizačního týmu. Takováto posezení bychom chtěli v průběhu sezony pořádat pravidelně. V prosinci pak pro naše příznivce plánujeme uspořádat autogramiádu.

Je vidět, že značnou obměnou prošel také zpravodajský servis na sociálních sítích, na čem se v této oblasti přes pauzu pracovalo nejvíc?

Celé naše internetové zpravodajství prošlo oživením, řekl bych, že dostalo moderní nádech, k čemuž z části pomohlo i zapracování nového loga. Od zítřejšího prvního zápasu také spustíme kompletní nové grafické podoby sestav, výsledků atd.

V minulých letech jste fanouškům přinášeli informace o týmu hlavně na webu, Facebooku a Instagramu. Najdou tam fanoušci veškeré informace i letos?

Fanouškům samozřejmě budeme důležité informace nadále sdělovat na webu a zmíněných soc. sítích, to ale není všechno. Nově vytváříme obsah také na TikToku a YouTube, kde budete moct najít třeba rozhovory s hráči a sestřihy zápasů. Občas se tam objeví také nějaké zábavné video z hokejové branže.

Co chystáte ještě nového?

Určitě půjde o videa, kde bude spousta novinek, jako např. challange na ledě nebo odpovědi hráčů na dotazy fanoušků. Pak se také určitě zaměříme na náš web, který ještě čekají estetické změny a také úpravy jednotlivých záložek.

V létě jste také spustili prodeje permanentek, které jsou letos ve dvou podobách. Jaký byl o ně zájem?

Musím říct, že jsem rád, že lidé slyšeli na tu zvýhodněnou cenu a řadu výhod. Příjemně mě překvapilo, že v předprodeji jsme prodali třeba více permanentek GOLD, kde mají fanoušci v ceně i celé play-off.

Vloni byl pro fanoušky připraven doprovodný program, kterým se bavili o přestávkách. Mohou se i letos těšit na něco podobného?

Určitě mohou. Kromě klasických soutěží, ve kterých se vybraní utkali na ledové ploše se můžete těšit také na možnost pravidelně si každý pátek zasoutěžit o různorodé vouchery od našich partnerů na sociálních sítích. Speciální ceny pak budou ve hře v zápasech proti Přerovu, Vsetínu a Zlínu. V těch totiž vždy velký výběr cen obstará přímo partner zápasu.

V minulé sezóně měly velký ohlas plakáty v našem městě. Bude tohle pokračovat i nadále?

Ano tahle novinka měla úspěch a lidé si toho opravdu všímali, takže to byla hned jedna z prvních věcí, kterou jsem chtěl zařídit i na tuhle sezónu. Podařilo se i nějaké kusy navíc přidat a měli bychom tak být hodně na očích.

Každým rokem je stále těžší pro sportovní kluby získávat sponzory, kteří pomáhají s jejich chodem. Vy se však už několik let můžete spoléhat na spolupráci s mnoha prostějovskými i okolními podniky…

Doba je nejistá, což se u všech klubů právě na partnerských smlouvách projevuje. Nám se podařilo s většinou z našich partnerů domluvit na spolupráci i nadále, za což jsme nesmírně vděční.

Co by sis ty osobně přál od nové sezóny?

Především si přeji zaplněnější stadion, protože to je to, pro co to děláme. Doba nám tomu sice nenahrává, ale já věřím, že změn se tu přes léto stalo hodně a fanoušky to přitáhne. Přece jenom stadion už vypadá pěkně, máme nové moderní logo a spoustu zmíněných novinek. Zima na zimáku však zůstane stejná. (smích)


Aktuality

11.9.2022

Sraz s fanoušky U Chmelů!

V úterý 13. září od 18.30 se na vás budeme těšit na tradičním posezení, kde vám před novou sezónou zodpovíme vaše dotazy!

18.8.2022

Změna u vstupů zdarma!

Vstup na stadion bude umožněn zdarma dětem do 10 let (rodič s dítětem musí na pokladně zažádat o dětskou vstupenku a prokázat jeho věk kartičkou pojišťovny) a nově také všem osobám s průkazem ZTP.

6.6.2022

Zahraj si hokejový kvíz!

Pévéčko si pro fanoušky připravilo soutěž o skvělé ceny. Můžete vyhrát knihu 100 LET PROSTĚJOVSKÉHO HOKEJE nebo křupavou pizzu ze ZÁTIŠÍ.

SOUTĚŽ ZDE

21.4.2022

Aukce dresů z této sezóny!

Dresy, které po 19 letech nakoukly až do semifinále a zároveň jsou posledními se současným logem jestřába!

DRAŽTE ZDE


ARCHIV AKTUALIT
Další články
Ze Zlína vezeme dva body!

28.09.2022 | Vojtěch Ošlejšek

Ze Zlína vezeme dva body!

Doma jsme nestačili na jihlavskou Duklu

26.09.2022 | Vojtěch Ošlejšek

Doma jsme nestačili na jihlavskou Duklu

B-týmu Pardubic jsme podlehli 0:4

24.09.2022 | Vojtěch Ošlejšek

B-týmu Pardubic jsme podlehli 0:4

Góly

No foto

Asistence

No foto

Filip

Jansa

5 asistencí

Body

No foto

Zápasy

Matouš

Venkrbec

8 zápasů

Úspěšnost

No foto

Josef

Němeček

95,59% úspěšnost