1.liga mění titulárního partnera. Od letošní sezony budeme dalších pět let hrát Chance ligu.

1.liga mění titulárního partnera. Od letošní sezony budeme dalších pět let hrát Chance ligu.

Jak už jste si možná všimli z našeho facebookového profilu, druhá nejvyšší hokejová soutěž bude mít od příští sezony název Chance liga. Po společnosti WSM převezme štafetu sázková kancelář Chance, která své jméno spojila s 1.ligou na dalších 5 let. Navíc CHANCE LIGA získala i nového marketingového partnera, kterým se stala společnost BPA sport marketing.

 
02.08.2018 | Redakce

„Rozhodujícím faktorem pro spolupráci byla dlouhodobě vysoká kvalita soutěže. Chance se okolo hokeje pohybovala i v minulosti, a tak jsme mohli navázat na dřívější dobré zkušenosti. A pro naše klienty je hokej jedním z nejoblíbenějších sportů, proto nám dávalo smysl s ním spojit jméno,“ zdůvodňuje nové partnerství Roman Rypáček, ředitel CHANCE, a.s.

Novým marketingovým partnerem CHANCE LIGY se současně stala společnost BPA sport marketing, dosavadní výhradní marketingový partner Českého hokeje, reprezentace a Tipsport extraligy. „Dohodě předcházela jednání s vedením soutěže a jednotlivých klubů, kterým bych chtěla za konstruktivní přístup poděkovat,“ uvedla předsedkyně představenstva a ředitelka společnosti BPA sport marketing Jana Obermajerová. „Chceme se zaměřit především na další zviditelnění soutěže, přičemž využijeme zkušeností, které jsme díky dlouholetému působení v ledním hokeji získali.“

CHANCE LIGA je druhou nejvyšší hokejovou soutěží v České republice. V sezóně 2017/18 dosáhla průměrné návštěvnosti 1 892 diváků na utkání, třetí nejvyšší mezi srovnatelnými soutěžemi v Evropě (1. Hockey Allsvenskan/Švédsko 2 705, 2. DEL 2/Německo 2 490, 3. WSM liga/Česká republika 1 892, 4. VHL/Rusko 1 816, 5. Swiss League/Švýcarsko 1 630, 6. Mestis/Finsko 762). Návštěvností, která byla nejvyšší v historii, překonala i elitní soutěže například na Slovensku, v Norsku, ve Francii nebo v Dánsku. Klub ČEZ Motor České Budějovice se stal s průměrnou návštěvností 5 869 diváků nejnavštěvovanějším druholigovým mužstvem v Evropě vůbec.

Od roku 1993 prošlo druhou nejvyšší soutěží celkem 42 klubů, mezi nimi řada tradičních účastníků extraligy, včetně mistrů Československa nebo České republiky (HC Dukla Jihlava, HC Kometa Brno, VHK Robe Vsetín, Rytíři Kladno, Bílí Tygři Liberec, HC Slavia Praha, HC Oceláři Třinec, HC Energie Karlovy Vary, HC Olomouc, Mountfield HK, Piráti Chomutov, BK Mladá Boleslav, ČEZ Motor České Budějovice, HC Orli Znojmo…) Nejlepší mužstva soutěže se pravidelně prosazují v baráži o postup do extraligy – v sezóně 2013/14 vybojovaly postup BK Mladá Boleslav a HC Olomouc, v sezóně 2014/15 Piráti Chomutov, v sezóně 2016/17 HC Dukla Jihlava a v sezóně 2017/18 HC Energie Karlovy Vary.

Sázková společnost Chance byla založena v roce 1991 a patří mezi největší provozovatele kurzových sázek v České republice. Vedle kurzových sázek, provozovaných na 207 kamenných pobočkách a na internetu, nabízí číselnou loterii Korunka. Od roku 2013 je součástí holdingu Tipsport.

Zdroj: Marek Hedbávný,hokej.cz.

Hlavní partneři klubu

Město Prostějov Olpran LTLM
  • Aktuální zápas

VS.

Katowice

čt 16.8.

Katowice vs Prostějov

 

17:00

ZS Prostějov

út 21.8.

Prostějov vs Nové Zámky

 
Banner-1 Banner-1 Banner-1

TIP: nábytek |
ložnice

Copyright © 2005-2018 LHK Jestřábi Prostějov & eSports.cz, s.r.o.  | RSS

Nářadí //  Domy na klíč //  ČOV //  Subaru |  Žaluzie, rolety, markýzy //  Mazda, Mitsubishi, Infiniti, Volvo //  Forex jednoduše //  Recenze Forex brokerů //  brumlik-foto.cz //  Energetický audit // bwin.com